miercuri, decembrie 3, 2025
AcasăȘTIRIEmisiunile de divertisment și competițiile sportive atrag publicul mai mult decât dezbaterile...

Emisiunile de divertisment și competițiile sportive atrag publicul mai mult decât dezbaterile politice

Producțiile de entertainment de top, difuzate de posturile generaliste, par să fie mult mai urmărite decât dezbaterile informative prezentate de posturile de știri. Chiar și în timpul săptămânii, emisiunile de divertisment și evoluțiile marilor echipe de fotbal au dominat detașat în audiențe emisiunile posturilor de știri.

Conform datelor oferite de Kantar Media, marți, 16 septembrie, în cel mai urmărit interval de timp al zilei (19:00 – 24:00), românii din mediul urban au preferat competițiile din reality-show-uri și marile campionate și mai puțin declarațiile și discuțiile politice. Astfel, pe primele locuri în prime time s-au plasat: Antena 1, cu Asia Express, care a înregistrat un procent de 23.5 % cotă de piață,  Pro TV, cu MasterChef, a obținut 16.8 % cotă de audiență și Digi Sport 1, care a difuzat meciurile din debutul sezonului Champions League și a înregistrat un procent de 6.9 % cotă de piață. Pe următoarea poziție s-a regăsit postul Kanal D, care în intervalul de timp amintit a difuzat serialul „Minciuni de familie” și „Jocul Cuvintelor cu Dan Negru”, 5.4% dintre telespectatorii din urban urmărind aceste programe.

Același clasament confirmă că dezbaterea politică a pierdut teren în opțiunile publicului comercial din mediul urban: pe locul 5 s-a plasat Antena 3 CNN, care a difuzat interviul realizat de  Mihai Gâdea cu premierul Ilie Bolojan și a obținut un procent de 4.5 % cotă de piață. Realitatea Plus s-a plasat pe locul 7 (după Pro Cinema) cu 3,2 % , pe ultimele locuri în topul primelor zece posturi urmărite de românii din urban plasându-se Digi 24 (2.6 % shr), România TV (2.1% shr) și Happy Channel (2.0% shr).

Audiențe 17.09.2025  (Prime Time, 25- 59 URBAN ABC)

  1. Antena 1 – 23.5 (shr%)
  2. Pro TV – 16.8 (shr%)
  3. Digi Sport 1 – 9.1 (shr%)
  4. Kanal D – 5.4 (shr%)
  5. Antena 3 CNN 4.5 (shr%)
  6. Pro Cinema – 3.3 (shr%)
  7. Realitatea Plus – 3.2 (shr%)
  8. Digi 24 – 2.6 (shr%)
  9. România TV – 2.1 (shr%)
  10. Happy Channel – 2.0 (shr%)

La nivelul întregii zile în preferințele publicului comercial din mediul urban se observă unele schimbări dar topul audiențelor confirmă dominația producțiilor de divertisment asupra emisiunilor iunformative.

Audiențe 17.09.2025  ( Whole day, 25- 59 URBAN ABC)         

  1. Antena 1 – 19.8 (shr%)
  2. Pro TV – 18.8 (shr%)
  3. Kanal D – 6.3 (shr%)
  4. Digi Sport 1 – 6.0 (shr%)
  5. Antena 3 CNN 5.4 (shr%)
  6. Digi 24 – 3.7 (shr%)
  7. România TV – 3.0 (shr%)
  8. Pro Cinema – 2.8 (shr%)
  9. Realitatea Plus – 2.8 (shr%)
  10. Cinemaraton – 1.9 (shr%)

În ceea ce privește audiențele înregistrate marți seară în topul posturilor de știri, pe cel mai larg segment de public (18+ Urban), în prime-time cele mai urmărite emisiuni au fost cele ale posturilor România TV, Antena 3 CNN și Realitatea Plus, toate depășind procentul de 5% cotă de piață.

Audiențe 17.09.2025  POSTURI DE ȘTIRI ( Prime Time, 18+ URBAN ABC) 

  1. România TV – 6.6 (shr%)
  2. Antena 3 CNN 5.9 (shr%)
  3. Realitatea Plus – 5.1 (shr%)
  4. Digi 24 – 1.7 (shr%)
  5. B1 TV 1.1 (shr%)

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -

CELE MAI POPULARE

Recent Comments