Nu putea exista un început de săptămână mai bun pentru Antena 1!
Ieri, principalul post generalist al Trustului Intact a fost lider clar de audiență pe toate categoriile de public, atât conform mediei pentru întreaga zi, cât și pentru prime time.
Mai mult decât atât, Chefii la cuțite reușesc o performanță greu de egalat: nu cedează niciun singur sfert de oră, pe nicio categorie de public! Practic, începând cu 20:15, până după miezul nopții, Antena 1 este lider pe toate categoriile de public, pe fiecare sfert de oră.
Vârfurile de audiență îngregistrate ieri au fost astfel:
Antena 1 – 2,1 milioane telespectatori (22:00 -22:15)
Pro Tv – 1,9 milioane telespectatori (19:15-19:30)
Kanal D – 1,7 milioane telespectatori (21:00 -21:15)
În vreme ce Pro Tv a difuzat două filme (21 bridges și X Men ), iar Kanal D serialul turcesc Nemilosul Istanbul, Chefii la cuțite de la Antena 1 realizau o medie de audiență de 1,8 milioane de telespectatori. Pe același interval, media Pro Tv a fost de 1 milion, iar cea a Kanal D, 1,2 milioane.
NAȚIONAL
Antena 1 a avut cea mai bună medie de audiență, atât pentru întreaga zi, cât și în prime time. Cea de a doua poziție a fost ocupată de Pro Tv, iar pe locul trei s-a plasat Kanal D. În prime time, diferența minimă în favoarea Pro Tv a fost făcută de Știrile Pro Tv.
Pe nișa de știri, România Tv obține cea mai bună medie pentru întreaga zi, dar prime time-ul aduce Antena 3 pe prima poziție.
Share %
Interval | Antena 1 | Antena 3 | Pro TV | Kanal D | Digi 24 | Romania Tv |
Întreaga zi | 17,8 | 8,1 | 15,7 | 10,9 | 3,2 | 9,2 |
Prime Time | 20,1 | 6,4 | 15,7 | 15,4 | 2,4 | 6,0 |
URBAN
Ierarhia a fost aceeași. În condițiile în care pe intervalul de difuzare al Chefilor la cuțite Antena 1 nu a cedat niciu sfert de oră, Pro Tv și Kanal D au trebuit să își împartă locurile doi și trei.
De notat că pe intervalul de difuzare al Chefilor, Antena 1 a avut audiențe duble față de posturile concurente, reușind o medie de peste 1 milion de telespectatori, în vreme ce Pro Tv a obținut o medie de 0,57 milioane, iar Kanal D 0,52 milioane.
Pe nișa de știri, România Tv reușește o medie cu foarte puțin mai bună decât Antena 3, pentru întreaga zi. Diferența a fost, practic, de 1000 de telespectatori (0,1%).
În prime time, Antena 3 își asigură prima poziție în nișă, respectiv locul patru în clasamentul general, cu o medie de 324.000 de telespectatori. Locul cinci (locul doi în nișă) le revine celor de la România Tv, cu 295.000 de telespectatori.
Share %
Interval | Antena 1 | Antena 3 | Pro TV | Kanal D | Digi 24 | Romania Tv |
Întreaga zi | 16,4 | 9,4 | 14,9 | 9,0 | 5,0 | 9,5 |
Prime Time | 19,8 | 7,4 | 15,9 | 13,5 | 3,5 | 6,8 |
COMERCIAL
Chefii la cuțite reușesc o medie remarcabilă, de 560.000 de telespectatori, și pe comercial.
Antena 1 a fost liderul clar al audiențelor și pe această categorie de public, mai tânăr. Din nou, se cuvine remarcat faptul că, nici aici, Chefii nu au cedat niciun singur sfert de oră!
Filmele difuzate au dus Pro Tv pe poziția a doua, în vreme ce Nemilosul Istanbul a asigurat Kanal D cea de a treia poziție.
Pe nișa de știri, Digi 24 a reușit să depășească atât România Tv, cât și Antena 3.
Share %
Interval | Antena 1 | Antena 3 | Pro TV | Kanal D | Digi 24 | Romania Tv |
Întreaga zi | 23,2 | 3,2 | 19,6 | 8,7 | 5,4 | 4,0 |
Prime Time | 29,0 | 2,5 | 21,7 | 11,5 | 4,0 | 2,8 |
Sursa: Kantar Media Audiences”, Copyright: ARMADATA S.R.L. – date prelucrate de monitormedia.ro