Încă o seară foarte bună pentru Antena 1. De fapt, încă o zi excelentă pentru principalul post generalist al Trustului Intact.
Antena 1 a reușit și ieri să fie lider de piață pe toate categoriile de public, atât conform mediei de prime time, cât și din perspectiva mediei pentru întreaga zi.
Las Fierbinți, serialul de comedie difuzat de Pro Tv în intervalul 20:30 – 21:30, a pus probleme Chefilor la cuțite doar pe național. Pe urban și comercial, Chefii au fost peste Las Fierbinți.
Vârfurile de audiență, ieri, au arătat astfel:
Antena 1 – 2,09 milioane telespectatori (23:30 -23:45)
Pro Tv – 2,18 milioane telespectatori (20:45 -21:00)
Kanal D – 1, 85 milioane telespectatori (22:00 22:15)
NAȚIONAL
Las Fierbinți a reușit să strângă mai mulți telespectatori decât Chefii la cuțite pe această categorie de public, cu o medie de 1,84 milioane de telespectatori. Chefii au reușit, pe intervalul de suprapunere cu Las Fierbinți (20:30 21-:30), o medie de 1,7 milioane. Pe același interval, Kanal D a avut o medie de 1,6 milioane.
Pe intervalul de difuzare al Chefilor la cuțite (20:30 -23:50), ierarhia s-a modificat, Antena 1 ocupând poziția de lider, cu o medie de 1,82 milioane de telespectatori. Pro Tv cade pe poziția a treia, cu o medie de 1,18 milioane, iar Kanal D trece pe poziția a doua, cu 1,33 de milioane. Pentru calculul mediilor am folosit datele referitoare la sferturile de oră din intervalul 20:30 – 24:00.
Rtg 000
Interval | Antena 1 | Pro Tv | Kanal D |
20:30 – 21:30 | 1.699.000 | 1.845.000 | 1.622.000 |
20:30 – 21:45 | 1.829.000 | 1.180.000 | 1.334.000 |
Pe nișa de știri, România Tv are prima poziție, iar Antena 3 este pe cea de a doua poziție. Cele două ocupă locurile patru și cinci în clasamentul serii.
Una peste alta, Antena 1 este lider clar de piață, atât în prime time, cât și pentru întreaga zi.
Share %
Interval | Antena 1 | Antena 3 | Pro TV | Kanal D | Digi 24 | Romania Tv |
Întreaga zi | 18,4 | 5,9 | 17,7 | 12,4 | 2,5 | 7,8 |
Prime Time | 19,5 | 4,8 | 18,9 | 16,6 | 1,5 | 5,8 |
URBAN
Pentru publicul din mediul urban Chefii la cuțite au fost favoriți. Las Fierbinți nu a mai reușit să depășească show-ul de la Antena 1, pe această categorie de public.
Chefii la cuțite au avut o medie de peste 1 milion de telespectatori atât pe intervalul de suprapunere cu Las Fierbinți, cât și pe întregul interval. Pro Tv a realizat o medie de 0,9 milioane de telespectatori pe ora în care a fost difuzat serialul de comedie, căzând apoi pe locul trei, în topul audiențelor, cu doar puțin peste 0,5 milioane, pentru întregul interval. Kanal D, mai constant, a avut o medie de 0,74 pe intervalul 20:30 -21:30,și de 0,6 pentru întregul interval.
După episodul din Las Fierbinți, Pro Tv a căzut la o medie de 0,34 milioane de telespectatori.
Rtg 000
Interval | Antena 1 | Pro Tv | Kanal D |
20:30 – 21:30 | 1.002.000 | 914.000 | 744.000 |
20:30 – 21:45 | 1.080.000 | 508.000 | 606.000 |
Share %
Interval | Antena 1 | Antena 3 | Pro TV | Kanal D | Digi 24 | Romania Tv |
Întreaga zi | 18,0 | 6,9 | 15,5 | 10,4 | 3,7 | 7,9 |
Prime Time | 21,2 | 5,5 | 16,2 | 14,6 | 2,3 | 5,8 |
COMERCIAL
Pe publicul mai tânăr, Chefii la cuțite nu au cedat nici un singur sfert de oră, păstrând o medie de peste jumătate de milion de telespectatori.
Las Fierbinți a adus, pentru Pro Tv, 401.000 de telespectatori, dar media postului a căzut la 243.000 pentru întreaga seară. Kanal D, cu Nemilosul Istanbul, reușește o medie de 188.000 de telespectatori, pe prima oră, și 188.000 pe întreg intervalul (20:30 – 24:00).
Din nou, și pe această categorie de public, Antena 1 este lider atât din perspectiva mediei pentru întreaga zi, cât și conform mediei de prime time.
Rtg 000
Interval | Antena 1 | Pro Tv | Kanal D |
20:30 – 21:30 | 523.000 | 401.000 | 212.000 |
20:30 – 21:45 | 554.000 | 243.000 | 188.000 |
Share %
Interval | Antena 1 | Antena 3 | Pro TV | Kanal D | Digi 24 | Romania Tv |
Întreaga zi | 22,1 | 2,7 | 19,0 | 10,0 | 4,5 | 2,7 |
Prime Time | 28,3 | 2,0 | 20,2 | 12,7 | 2,9 | 1,8 |
De notat că, pe această categorie de public, Digi Sport 1, care a transmis fotbal din UEFA Championa League intră în clasament, cu un share de 2,2%.
Sursa: Kantar Media Audiences”, Copyright: ARMADATA S.R.L. – date prelucrate de monitormedia.ro