Ieri seară „Chefii la cuțite” și-au desemnat finaliștii. Competiția talentelor gastronomice a adus, din nou, poziția de lider de prime time pentru Antena 1. În același timp, serialul Las Fierbinți, difuzat de Pro Tv, s-a impus, la nivel național și urban, pe intervalul 20:30-21:30, dar nu a făcut față asaltului chefilor pe segmentul de public comercial.
VÂRFURI DE AUDIENȚĂ
Atât Antena 1, cât și Pro Tv au reușit, aseară, vârfuri de audiență de peste 2 milioane de telspectatori.
Antena 1 – 2,28 milioane (22:00 -22:15)
Pro Tv – 2,14 milioane(20:45 -21:00)
Kanal D – 1,8 milioane (21:00 -21:15)
Pe nișa de știri, vârful de audiență al Antenei 3 a fost de 583.000(21:15 -21 :30) telespectatori, iar pentru România Tv de 490.000 (21:30 -21:45).
NAȚIONAL
Las Fierbinți a câștigat, pentru Pro Tv, prima oră a intervalului 20:30 -23:30, cu o medie de 2.012.000 milioane de telespectatori. Chiar și pe ora de suprapunere cu Las Fierbinți, Chefii la cuțite au păstrat o medie de 1.830.000 de telespectatori. Pe același interval, ultimul episod din Nemilosul Istanbul a adus Kanal D 1.416.000 telespectatori.
Pe întreg intervalul 20:30 -23:30, Chefii la cuțite au fost lideri de necontestat, cu o medie de 1.935.000 de telespectatori. Pro Tv a realizat o medie de 1.414.000 de telespectatori, audiența scăzând dramatic după Las Fierbinți.
Kanal D are o medie de 1.652.000 pentru întregul interval, urcând pe poziția a doua, peste Pro Tv.
Antena 1 | Pro Tv | Kanal D | |
Rtg 000 (interval 20:30 -21:30) | 1830 | 2012 | 1416 |
Rtg 000 (interval 20:30 -23:30) | 1935 | 1414 | 1652 |
La nivelul întregii zile, Pro Tv a avut cea mai bună medie, dar liderul de prime time a fost Antena 1.
Pe nișa de știri, Antena 3 a fost lider în prime time, în vreme ce România Tv a avut o medie mai bună pentru întreaga zi.
Național
Share %
Interval | Antena 1 | Antena 3 | Pro TV | Kanal D | Digi 24 | Romania Tv |
Întreaga zi | 18,0 | 5,8 | 18,9 | 12,1 | 2,0 | 6,3 |
Prime Time | 20,9 | 5,1 | 19,2 | 16,1 | 1,3 | 4,9 |
URBAN
Lucrurile au stat oarecum asemănător și pe segmentul de public urban. Pe prima oră a intervalului, Las Fierbinți aduce Pro Tv pe prima poziție, cu o medie de 965.000 de telespectatori. Diferența față de Chefii la cuțite este, totuși, de doar 14.000 de telespectatori, Chefii reușind o medie de 951.000. Kanal D face, pe același interval, o medie de 690.000.
Pe intervalul 20:30 -21:30, Chefii la cuțite se impun clar, iar Antena 1 devine lider de piață nu doar pentru acest interval, ci la media pentru întreg prime time-ul.
Cifrele au arătat astfel:
Antena 1 | Pro Tv | Kanal D | |
Rtg 000 (interval 20:30 -21:30) | 951 | 965 | 690 |
Rtg 000 (interval 20:30 -23:30) | 972 | 707 | 602 |
O privire asupra nișei de știri ne arată că, pe această categorie de public, Antena 3 are cea mai bună medie, atât pentru întreaga zi, cât și pentru prime time.
Urban
Share %
Interval | Antena 1 | Antena 3 | Pro TV | Kanal D | Digi 24 | Romania Tv |
Întreaga zi | 16,1 | 7,3 | 18,0 | 10,6 | 3,4 | 6,4 |
Prime Time | 20,5 | 6,2 | 18,7 | 13,3 | 2,2 | 5,3 |
COMERCIAL
Când vine vorba despre publicul ceva mai tânăr, lucrurile se schimbă. Pe categoria de public comercial, Chefii la cuțite domină întreg intervalul, inclusiv pe ora de suprapunere cu Las Fierbinți.
Iată cifrele:
Antena 1 | Pro Tv | Kanal D | |
Rtg 000 (interval 20:30 -21:30) | 456 | 394 | 173 |
Rtg 000 (interval 20:30 -23:30) | 513 | 343 | 155 |
Pe publicul comercial, Chefii la cuțite au un avans consistent față de Las Fierbinți, iar Antena 1 consemnează un avans important față de principalul competitor.
Pro Tv păstrează poziția de lider, pe acest public, la media pentru întreaga zi, dar Antena 1 este, încă o dată, lider de prime time.
Finalul serialului Nemilosul Istanbul a interesat mai puțin publicul tânăr, dar Kanal D și-a păstrat cea de a treia poziție.
Pe nișa de știri, Digi 24 prinde prima poziție, având o medie mai bună decât România Tv cu doar o mie de telespectatori.
Comercial
Share %
Interval | Antena 1 | Antena 3 | Pro TV | Kanal D | Digi 24 | Romania Tv |
Întreaga zi | 20,6 | 3,1 | 23,5 | 9,4 | 3,6 | 2,8 |
Prime Time | 28,6 | 1,7 | 24,2 | 10,8 | 2,6 | 2,5 |
Sursa: Kantar Media Audiences”, Copyright: ARMADATA S.R.L. – date prelucrate de monitormedia.ro