miercuri, noiembrie 30, 2022
AcasăAUDIENȚESuper Neatza și Splash! Vedete la apă - lideri de audiență

Super Neatza și Splash! Vedete la apă – lideri de audiență

Cele două producții estivale ale Antenei 1, Super Neatza și Splash! Vedete la apă și-au câștigat, se pare, un public fidel.

Super Neatza cu Răzvan şi Dani a fost în topul preferințelor celor de acasă. Astfel, în intervalul 09:59–13:00, emisiunea s-a impus ca lider detaşat de audienţă, pe toate categoriile de public.

La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani emisiunea a înregistrat o medie de 2 puncte de rating şi 13.9% cota de piaţă, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 1.6 puncte de rating și 10.7% cotă de piață.

Şi la oraşe, prima ediție din nou sezon Super Neatza s-a impus ca lider detaşat de audienţă, cu un rating mediu de 2.7 puncte şi 12.7% cota de piaţă, pe locul secund clasându-se România Tv cu o medie de 1.7 puncte de rating și 7.8% cota de piață.

Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu o audiență medie de 2.4 puncte de rating și 10.7% cota de piață.

Telespectatorii au urmărit în număr foarte mare şi prestaţiile celei mai noi serii de concurenţi Splash! Vedete la apă, cea de-a patra ediţie a show-ului de la Antena 1 impunându-se ca lider detaşat de audienţă, pe toate categoriile de public. Gabriela Cristea, Roxana Nemeș, Emy Alupei, Cătălin Rizea, Gabi Toader și Edi Stancu sunt curajoșii care și-au testat limitele, seara trecută, la Splash! Vedete la apă, la Antena 1.

Conform datelor oferite de Kantar Media, cea de-a patra ediţie Splash! Vedete la apă, difuzată în intervalul 19.58-23:09, a condus topul audienţelor la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani cu o medie de 6.6 puncte de rating şi 21.9% cota de piaţă, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 5.5 puncte de rating și 18.4 % cotă de piață. Şi la oraşe, premiera Splash! Vedete la apă s-a impus ca lider detaşat de audienţă, cu un rating mediu de 7.6 puncte şi 19% cota de piaţă, Pro Tv clasându-se şi de această dată pe locul al doilea, cu o medie de doar 4.1 puncte de rating și 10.2% cota de piață.

Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu o audiență medie de 7.4 puncte de rating și 18.2% cota de piață, Kanal D ocupând locul al doilea cu 4.8 puncte de rating și 11.7% cota de piață. În minutul de aur, 22:10, peste 1.2 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări urmăreau cel mai răcoritor show al verii, la Antena 1.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -

CELE MAI POPULARE

Recent Comments