Cele două producții estivale ale Antenei 1, Super Neatza și Splash! Vedete la apă și-au câștigat, se pare, un public fidel.
Super Neatza cu Răzvan şi Dani a fost în topul preferințelor celor de acasă. Astfel, în intervalul 09:59–13:00, emisiunea s-a impus ca lider detaşat de audienţă, pe toate categoriile de public.
La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani emisiunea a înregistrat o medie de 2 puncte de rating şi 13.9% cota de piaţă, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 1.6 puncte de rating și 10.7% cotă de piață.
Şi la oraşe, prima ediție din nou sezon Super Neatza s-a impus ca lider detaşat de audienţă, cu un rating mediu de 2.7 puncte şi 12.7% cota de piaţă, pe locul secund clasându-se România Tv cu o medie de 1.7 puncte de rating și 7.8% cota de piață.
Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu o audiență medie de 2.4 puncte de rating și 10.7% cota de piață.
Telespectatorii au urmărit în număr foarte mare şi prestaţiile celei mai noi serii de concurenţi Splash! Vedete la apă, cea de-a patra ediţie a show-ului de la Antena 1 impunându-se ca lider detaşat de audienţă, pe toate categoriile de public. Gabriela Cristea, Roxana Nemeș, Emy Alupei, Cătălin Rizea, Gabi Toader și Edi Stancu sunt curajoșii care și-au testat limitele, seara trecută, la Splash! Vedete la apă, la Antena 1.
Conform datelor oferite de Kantar Media, cea de-a patra ediţie Splash! Vedete la apă, difuzată în intervalul 19.58-23:09, a condus topul audienţelor la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani cu o medie de 6.6 puncte de rating şi 21.9% cota de piaţă, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 5.5 puncte de rating și 18.4 % cotă de piață. Şi la oraşe, premiera Splash! Vedete la apă s-a impus ca lider detaşat de audienţă, cu un rating mediu de 7.6 puncte şi 19% cota de piaţă, Pro Tv clasându-se şi de această dată pe locul al doilea, cu o medie de doar 4.1 puncte de rating și 10.2% cota de piață.
Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu o audiență medie de 7.4 puncte de rating și 18.2% cota de piață, Kanal D ocupând locul al doilea cu 4.8 puncte de rating și 11.7% cota de piață. În minutul de aur, 22:10, peste 1.2 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări urmăreau cel mai răcoritor show al verii, la Antena 1.