Conform datelor oferite de Kantar Media, în intervalul 21:27-23:00 serialul Adela a condus clasamentul audienţelor, la nivelul tuturor categoriilor de public.
Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, serialul Adela s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie 7 puncte de rating și 21.7% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv, cu o medie 5.6 puncte de rating şi 17.5% cotă de piaţă.
Şi la nivel urban, serialul Adela a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând un rating mediu 6.6 puncte şi 16.6% cota de piaţă, poziţia secundă fiind ocupată tot de Pro TV, cu 5.4 puncte de rating şi 13.6% cota de piată.
Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul întregii ţări, serialul Adela fiind prima opţiune a telespectatorilor, în intervalul menţionat, cu un rating mediu de 7.8 puncte şi 18.8% cota de piaţă, în vreme ce Pro TV înregistra atunci 6.1 puncte de rating şi 14.6% cota de piaţă.