miercuri, martie 27, 2024
AcasăAUDIENȚEAudiențe: fără cei mari!

Audiențe: fără cei mari!

Astăzi încercăm să aruncăm o altfel de privire asupra audiențelor.

Ar putea fi interesant să vedem cum arată acestea fără marii jucători: Pro Tv, Antena 1, Kanal D, Antena 3 sau România Tv. Pentru a face lucrurile și mai interesante, ne uităm la zona cea mai competitivă a audienței: publicul comercial.

Folosim datele de audiență de ieri.

Prima observație, inevitabilă, este că TVR, televiziunea publică, deși dispune de resurse enorme și un buget la care cele mai multe televiziuni private nu ar îndrăzni să viseze, nu are ce căuta între „cei mari”. De fapt, TVR, abia își găsește locul și aici. Și vorbim despre TVR1. Despre celelalte canale ale TVR, chiar nu avem ce discuta.

Sigur, o televiziune publică are alte rigori cărora trebuie să se supună, față de o televiziune comercială. Fără îndoială, politica editorială, acolo ține mai puțin seama de considerațiile de ordin comercial. Chiar și așa, cifrele ar trebui să îngrijoreze. Nu cred că la RAI sau BBC ar fi acceptabile.

Național TV pare a fi fost televiziunea cea mai bine plasată, ieri, în acest pachet, cu un share de 1,9% medie pentru întreaga zi și 2,8% în prime time. O audiență bună, dar greu de explicat în condițiile în care postul este de multă vreme în degringoladă, supraviețuind din re-re-redifuzări. E limpede că acolo există un public loial, atașat. E la fel de clar că acolo este nevoie de un investitor care poate și știe cum să valorifice acel potențial.

Happy, o televiziune mai degrabă de nișă, se bate, pe acest teritoriu, de la egal la egal cu generaliștii de la Prima sau cu televiziunile-cinema ca DIVA sau Pro Cinema. Antena Stars, un canal plasat pe nișă foarte îngustă, este peste PRO 2 și în multe momente ale zilei peste TVR!

Interval National TV Pro Cinema Happy Channel Diva TVR 1 Antena Stars PRO 2 Prima TV
Întreaga

zi

1,9 1,6 1,3 1,5 1,4 0,7 0,3 1,5
Prime Time 2,8 1,6 1,4 1,9 1,7 0,8 0,5 2,2

 

Sursa: Kantar Media Audiences”, Copyright: ARMADATA S.R.L.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -

CELE MAI POPULARE

Recent Comments