Peste 7,7 milioane de români au urmărit, ieri seară, emisiunile principalelor noastre televiziuni.
Vârfurile de audiență au arătat astfel:
Pro Tv – 2,24 milioane (21:00 – 21:15)
Antena 1 – 1,72 milioane (21:45 -22:00)
Kanal D – 1,61 milioane (21:30 -21:45)
În prime time am avut o confruntare între Chefii la cuțite, de la Antena 1, Las Fierbinți, Șefi sub acoperire și filmul Cursa mortală 3, la Pro Tv și serialul turcesc Hercai, la Kanal D. Scorurile au fost interesante, fiecare dintre cele trei televiziuni reușind să ia câte o felie consistentă din audiență.
Las Fierbinți a reușit, pe intervalul său, să fie lider de audiență pe toate categoriile de public.
Iată cum a arătat această confruntare în trei.
Național
Pe acest segment de public, intervalul 20:30-21:30 le-a aparținut celor de la Pro Tv, care au difuzat Las Fierbinți. Cu o medie a cotei de piață de 23,9% și o medie de 2,06 milioane de telespectatori, serialul de la Pro Tv a fost liderul clar de piață.
După 21:30, lucrurile s-au schimbat, Pro Tv a căzut pe locul trei, pe prima poziție trecând, surprinzător, Kanal D, cu serialul turcesc. Cifrele pentru Chefi la cuțite au crescut, de asemenea, ducând Antena 1 pe cea de a doua poziție.
Post | Rtg 000 (20:30 – 21:30) | Rtg 000 (20:30 – 23:45) |
Pro Tv | 2062 | 1319 |
Antena 1 | 1248 | 1354 |
Kanal D | 1469 | 1431 |
Urban
Pe publicul urban, din nou, Las Fierbinți a condus pe întregul său interval. După 21:30, Antena 1 și chefii săi nu au mai cedat niciun sfert de oră, ceea ce a făcut din postul grupului Intact liderul de prime time al serii de ieri.
Kanal D a reușit să depășească Pro Tv, după ora 21:30, dar a ocupat doar a treia poziție în prime time.
Post | Rtg 000 (20:30 – 21:30) | Rtg 000 (20:30 – 23:45) |
Pro Tv | 966 | 602 |
Antena 1 | 757 | 835 |
Kanal D | 682 | 632 |
Comercial
Pe această categorie de public am avut, mai degrabă, o luptă în doi. Las Fierbinți aduce poziția de lider pentru Pro Tv, pe intervalul său de difuzare, în vreme ce după 21:30 Chefii la cuțite nu mai cedează niciun sfert de oră. Ambele posturi realizează o medie a cotei de piață de peste 20%. Pro Tv face o medie de 29% pe intervalul Las Fierbinți, dar cade la 21,8% pe restul serii. Antena 1 pornește cu 21,2% pe prima oră și urcă la 24,1%, după 21:30.
Kanal D nu se mai apropie de primele două posturi, dar păstrează și aici o cotă de piață de peste 14%.
Post | Rtg 000 (20:30 – 21:30) | Rtg 000 (20:30 – 23:45) |
Pro Tv | 410 | 313 |
Antena 1 | 300 | 350 |
Kanal D | 210 | 202 |
Pe nișa de știri, România Tv are cea mai bună medie pe național, cu o medie a cotei de piață de 7% pentru întreaga zi și 6,1% în prime time. Pe urban, Antena 1 este lider cu 7,2% media zilei și 6,3% media de prime time. Digi 24 are cea mai bună medie a zilei pe comercial, în vreme ce în prime time România Tv ia prima poziție, cu un avans de doar 3000 de telespectatori față de Antena 3.
O evaluare concentrată pe publicul urban cu vârsta peste 18 ani, adică publicul țintă al televiziunilor de știri, pune Antena 3 în poziția de lider clar, cu o medie de peste 75.000 de telespectatori. România Tv are o medie de peste 56.000, în vreme ce celelalte 3 televiziuni luate la un loc nu adună cât vreuna dintre primele două.
18+ Urban AB
Media pentru întreaga zi
Post | Share % | Rtg 000 |
Antena 1 | 11,4 | 75 |
România Tv | 8,6 | 56 |
Digi24 | 4,7 | 31 |
Realitatea Plus | 1,5 | 10 |
B1Tv | 1,4 | 9 |
În prime time prima poziție le aparține tot celor de la Antena 3, de data aceasta la o distanță mai mare de principalul competitor, România Tv. Din nou, celelalte trei posturi nu reușesc să adune împreună cât vreuna dintre primele două.
18+ Urban AB
Prime time
Post | Share % | Rtg 000 |
Antena 1 | 11,2 | 154 |
România Tv | 7,7 | 106 |
Digi24 | 3,5 | 49 |
Realitatea Plus | 1,6 | 22 |
B1Tv | 1,1 | 15 |
Sursa: Kantar Media Audiences”, Copyright: ARMADATA S.R.L.