Cel mai mare număr de vizualizări pe platforma YouTube nu a fost înregistrat de una dintre melodiile care se aud cu regularitate la posturile de radio, ci de o animație numită „Baby Shark Dance”.
De foarte multă vreme, cel mai popular videoclip muzical de pe YouTube era „Despacito” – cântecul interpretat de Luis Fonsi în colaborare cu rapperul Daddy Yanke. Vreme de trei ani, varianta în limba spaniolă a melodiei „Despacito” s-a situat în fruntea listei, începând cu august 2017.
„Baby Shark Dance”, lansat de SmartStudy (companie de divertisment sud-coreeană) în anul 2015, a cucerit copiii de pretutindeni prin fredonarea „doo, doo, doo, doo, doo, doo”.
În SUA, viralizarea videoclipului a avut loc în anul 2018. SmartStudy a profitat de succesul înregistrat pe YouTube pentru a lansa jucării, păpuși, jocuri, haine și cărți „Baby Shark”.
Nickelodeon și-a manifestat interesul pentru preluarea animației și a reușit în această vară să încheie un acord cu SmartStudy pentru crearea a 26 de episoade grupate sub titlul programului „Big Shark`s Big Show!”.