Datele de audiență măsurate de Kantar Media (copyright ARMA DATA SRL), pe publicul de știri, adică publicul urban cu vârsta de peste 18 ani, arată că, pe această nișă, Antena 3 a fost cea mai urmărită televiziune de știri, atât conform mediei pentru întreaga zi, cât și în prime time.
Media cotei de piață pentru întreaga zi a Antenei 3 a fost de 10,5%, în vreme ce România Tv a obținut 8,3%. Celelalte 3 posturi, Digi 24, Realitatea și B1, împreună, au realizat cu puțin mai mult decât jumătate din audiența liderului.
Lucrurile au stat la fel și în prime time, acolo unde Antena 3 a realizat un rating de 3,7% și o cotă de piață de 9,4%. România Tv a avut un rating de 2,9% și un share de 7,5%. Din nou, celelalte televiziuni de știri s-au aflat la mare distanță.
Pe intervalul cel mai urmărit, adică 21:00 -24:00, Sinteza Zilei a fost cea mai urmărită emisiune, pe această nișă de public, cu un rating de 4,3% și o cotă de piață de 11%. România Tv a avut un rating de 2,9% și o cotă de piață de 7,4%.
18+ Urban AB
Întreaga zi
Canal | Rtg% | Share | Rtg(000) |
Antena 3 | 2,2 | 10,5 | 68 |
Romania TV | 1,7 | 8,3 | 53 |
Digi 24 | 0,6 | 3,1 | 20 |
Realitatea Plus | 0,5 | 2,3 | 15 |
B1TV | 0,3 | 1,5 | 10 |
Prime time
Canal | Rtg% | Share | Rtg(000) |
Antena 3 | 3,7 | 9,4 | 115 |
Romania TV | 2,9 | 7,5 | 92 |
Digi 24 | 1 | 2,6 | 31 |
Realitatea Plus | 0,7 | 1,7 | 21 |
B1TV | 0,5 | 1,3 | 16 |
21:00 – 24:00
Canal | Rtg% | Share | Rtg(000) |
Antena 3 | 4,3 | 11 | 134 |
Romania TV | 2,9 | 7,4 | 91 |
Digi 24 | 1,1 | 2,8 | 34 |
Realitatea Plus | 0,7 | 1,8 | 22 |
B1TV | 0,6 | 1,5 | 19 |